Mam pomysł na innowacyjne rozwiązanie

ORGANIZATORZY:
Komitet Naukowo-Techniczny FSNT- NOT Doskonalenia Kadr Technicznych
Towarzystwo Kultury i Historii Techniki
Stowarzyszenie Polskich Wynalazców i Racjonalizatorów
Terenowe Jednostki Organizacyjne FSNT-NOT

Adresaci konkursu:
uczniowie szkół podstawowych (kl. IV-VIII),
ponadpodstawowych (licea i technika)

Patronat medialny
Przegląd Techniczny – najstarsze czasopismo techniczne

Cel konkursu
Rozwijanie twórczego myślenia i krzewienie innowacyjnych postaw u dzieci i młodzieży
Konkurs spełnia ważny aspekt wychowawczy – uczy pracy zespołowej od pomysłu do realizacji
Laureaci konkursu otrzymują dyplomy oraz nagrody rzeczowe
Najlepsze prace są przedstawiane na krajowej wystawie wynalazków

Temat innowacyjnego projektu
dowolne rozwiązanie techniczne, może być również udoskonaleniem już istniejącego produktu
lub nowym oryginalnym pomysłem

Konkurs przebiega w trzech etapach:
Etap szkolny – do 27 lutego 2026 r. – najlepsze prace wybierają nauczyciele i uczniowie w szkołach
Etap okręgowy – do 26 marca 2026 r. – wyboru najlepszych prac dokonują Terenowe Jednostki Organizacyjne FSNT-NOT,
przedstawiciele Wojewódzkich Ośrodków Metodycznych, zaproszeni eksperci
Etap ogólnopolski – do 27 kwietnia 2026 r. – wyboru najlepszych prac dokonują m.in: przedstawiciele FSNT-NOT,
Ministerstwa Edukacji Narodowej, Towarzystwa Kultury i Historii Techniki, Stowarzyszenia Polskich Wynalazców
i Racjonalizatorów oraz innych stowarzyszeń naukowo-technicznych

Planowane rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród laureatom – maj/czerwiec 2026 r.

Zapraszamy do uczestnictwa w konkursie – informacje szczegółowe
www.not.org.pl; Menu Główne – Działalność Statutowa – Konkursy
Kontakt: e-mail:anna.kowalska@not.org.pl; tel. 22/ 250-22-19 kom. 785 870 469

https://not.org.pl/olimpiady-i-konkursy/xix-edycja-konkursu-mlody-innowator-20252026?department=centrala

 

Informacja o konkursie Młody Innowator dla szkół 2025_2026.pdf

Regulamin_konkursu_wraz z formularzem _zgłoszeniowym.pdf

MI_logo.png

 

Kontynuując przeglądanie witryny, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookies. Szczegółowe informacje w polityce prywatności.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close